ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η επιλογή των προϊόντων στις σελίδες μας, έγινε με γνώμονα την ποιότητα, οι φωτογραφίες τους είναι καθαρές και ανταποκρίνονται με λεπτομέρεια στην πραγματικότητα καθώς και οι περιγραφές και τα χαρακτηριστικά τους.
Αν κατά τη μεταφορά παρουσιαστούν ζημιές στα προϊόντα και μετά από συνεννόηση με τη μεταφορική εταιρία αναλαμβάνουμε την διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης τους, αναλαμβάνοντας και τα έξοδα αποστολής. Ο πελάτης πρέπει να δηλώσει γραπτώς (e-mail) την ζημιά σε διάστημα 7 ημερών από την παραλαβή του κιβωτίου. Σε περίπτωση που θα χρειαστεί επιστροφή χρημάτων αυτή θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε (card refund, bank deposit, paypal account refund). Στις περιοχές που παραδίδουμε με δικά μας μέσα δεν δεχόμαστε επιστροφές καθώς ελέγχουμε και εγγυόμαστε οι ίδιοι την ασφαλή μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας.
1. Επιστροφές
Για προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά, κατά τη μεταφορά ή δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές της περιγραφής τους.
3. Επιστροφή Χρημάτων
Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με τον ίδιο τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε (card refund, bank deposit, paypal account refund).
2. Ακυρώσεις
Ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο στην περίπτωση που δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή της.
4. Μη αποδεκτές επιστροφές
Κάρτες δώρου, θεματικά πακέτα, προϊόντα σε προσφορά, τρόφιμα,  παραγγελίες σε περιοχές που παραδίδουμε με δικά μας μέσα.