ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Μπορώ να πραγματοποιήσω αγορές από το greekbeershop;

Για να πραγματοποιήσετε αγορές ή να επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα  πρέπει να είστε άνω των 18 ετών ή όσο ορίζει ο νόμος για την κατανάλωση αλκοόλ στη χώρα κατοικίας σας.

Διαβάστε τους “Όρους Χρήσης“.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το greekbeershop παραδίδει παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα.

Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας εισάγοντας τον ταχυδρομικό κωδικό της διεύθυνσης που θα γίνει η παράδοση.

  • Δωρεάν μεταφορικά ισχύουν για παραγγελίες άνω των 60 ευρώ στην Αθήνα, στον Πειραιά και στα προάστια.
    Για παραγγελίες κάτω των 60 ευρώ στις παραπάνω περιοχές το κόστος είναι:
    3 ευρώ ανά αποστολή για παραδόσεις στους δήμους Νίκαιας, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας, Κερατσινίου
    και 6 ευρώ ανά αποστολή για τους υπόλοιπους δήμους του λεκανοπεδίου.
  • Για τους υπόλοιπους δήμους της Αττικής το κόστος είναι 8 ευρώ ανά χαρτοκιβώτιο.
  • Για την υπόλοιπη Ελλάδα το κόστος των μεταφορικών είναι μεταξύ 6 με 8 ευρώ ανά χαρτοκιβώτιο
    εκτός από τα Δωδεκάνησα που είναι 10 ευρώ ανά χαρτοκιβώτιο.
  • Η παράδοση γίνεται στις πρωτεύουσες των νομών ή σε μεγάλες πόλεις και τα μεταφορικά αντιστοιχούν σε αυτές.
    Για δυσπρόσιτους προορισμούς και απομακρυσμένα χωριά, όταν δηλαδή χρειάζεται μεταφόρτωση του κιβωτίου για να φτάσει στον τελικό προορισμό, επιβάλλεται η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον χρεώσεις.
Ποιος είναι ο χρόνος και ο τρόπος αποστολής μιας παραγγελίας;

Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον προορισμό ο χρόνος αποστολής είναι από 1 έως 3 ημέρες, για τις μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα.

Αν ισχύουν ειδικές συνθήκες όπως απεργίες, κακοκαιρία κλπ θα ενημερωθείτε σχετικά.

Οι αποστολές στην Αθήνα και στους γύρω δήμους γίνονται με δικά μας μέσα. Στην υπόλοιπη χώρα γίνονται με συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες.

Μπορείτε να επιλέξετε να αποσταλεί η παραγγελία σας με BOX NOW και να την παραλάβετε ό,τι ώρα θέλετε σε ένα από τα Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής.

Πώς επικοινωνείτε μαζί μου μετά την αποστολή της παραγγελίας;

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας επικοινωνούμε μαζί σας με αυτοματοποιημένα ή προσωποποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με SMS ή με Viber.

Ενημερώνεστε έγκαιρα για τη διαθεσιμότητα, τον τρόπο αποστολής καθώς και για την ημερομηνία παραλαβής.

Πώς βρίσκω περισσότερες πληροφορίες ενός προϊόντος;

Για εμάς στο greekbeershop σημασία δεν έχει μόνο η πρώτη παραγγελία.
Χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας.
Αυτό αποδεικνύεται από τις επαναλαμβανόμενες παραγγελίες αλλά και τις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουμε με τους πελάτες μας.

Δεν είμαστε ένα απλό eshop ... γνωρίζουμε τα προϊόντα που σας προτείνουμε!

Μη διστάσετε να ζητήσετε λεπτομερείς πληροφορίες οποιουδήποτε προϊόντος μας.

Κλειδώθηκα απ' έξω (Ο λογαριασμός μου)... τι να κάνω;

Για να ανακτήσετε τον Κωδικό Πρόσβασης του λογαριασμού σας η διαδικασία είναι απλή:

  • Επισκεφτείτε τη σελίδα ανάκτησης κωδικού
  • πληκτρολογήστε το email  με το οποίο συνδέστε στο greekbeershop
  • πατήστε “ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΙΚΟΥ
  • θα σταλεί στο email σας ένας σύνδεσμος για να ορίσετε νέο password.

Αν δεν θυμάστε το email, που χρησιμοποιήσατε κατά τη σύνδεσή σας, υποχρεωτικά πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας και άμεσα θα σας δώσουμε νέα στοιχεία πρόσβασης.

Τι είναι η ``Ενημέρωση Διαθεσιμότητας``;

Σημαίνει ότι το προϊόν  είναι Προσωρινά Εξαντλημένο και δεν μπορείτε να το αγοράσετε.

Συμπληρώστε το email σας … πατήστε “Ενημέρωση Διαθεσιμότητας” και θα σας ενημερώσουμε όταν θα είναι πάλι διαθέσιμο!

Τι είναι η ``Λίστα Επιθυμιών``;

Στη “Λίστα Επιθυμιών(Αγαπημένα) μπορείτε να αποθηκεύσετε προϊόντα που σκέφτεστε να αγοράσετε στο μέλλον.

Επισκεφτείτε τη Λίστα σας και προσθέστε τα προϊόντα στο Καλάθι.

Μπορώ να στείλω ένα δώρο μαζί με τις ``ευχές`` μου;

*Αυτή η δυνατότητα υποστηρίζεται μόνο στα “Πακέτα Μπύρας“.

Πρέπει να επιλέξετε ένα “Πακέτο Μπύρας” που υποστηρίζεται από αυτή τη δυνατότητα.

Στην αναλυτική σελίδα του προϊόντος και πριν την “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” γράψτε το προσωπικό σας μήνυμα και μία ευχετήρια ή εορταστική κάρτα θα συνοδέψει το δώρο σας.

Αν θέλετε το δώρο σας να παραδοθεί σε διαφορετική διεύθυνση, στο “ΤΑΜΕΙΟ” επιλέξτε “Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση” και συμπληρώστε τα πεδία.

Πώς υποβάλλω ένα παράπονο;
Φόρμα Παραπόνων

Κάτι δεν πήγε καλά; Δεν είστε ευχαριστημέν@ από τη συνεργασία μας; Θα μπορούσε να γίνει αλλιώς;

Παρακαλώ, συμπληρώστε τη φόρμα:


    Όνομα

    Email

    Μήνυμα



    Πώς διαχειρίζεστε τα Προσωπικά Δεδομένα;

    Στο greekbeershop προστατεύουμε τα Προσωπικά σας Δεδομένα.

    Το greekbeershop συμμορφώνεται απόλυτα με την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

    Τα δεδομένα που συλλέγουμε είναι τα απολύτως απαραίτητα για την ολοκλήρωση των αγορών σας.

    Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να αιτηθείτε την πρόσβαση ή τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων που έχουμε συλλέξει.

    Συμπληρώστε τη φόρμα εάν επιθυμείτε πρόσβαση ή διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων




      Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα “Πολιτική Απορρήτου“.

      ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

      Πώς πληρώνω την παραγγελία μου;

      Στο greekbeershop όλες οι πληρωμές γίνονται σε ασφαλές περιβάλλον απλά και γρήγορα μέσω Viva Wallet ή Paypal.

      Για λόγους ασφάλειας τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών δεν μας γνωστοποιούνται ούτε αποθηκεύονται από εμάς.

      Γίνονται αποδεκτές όλες οι πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, συναλλαγές μέσω PayPal καθώς και οι μέθοδοι Apple Pay και Google Pay.

      Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς του χρηματικού ποσού της παραγγελίας σας στον λογαριασμό μας, μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ και της πλατφόρμας IRIS.

      Η εξόφληση της παραγγελίας με μετρητά κατά την παράδοση (Αντικαταβολή), ισχύει για τις περιοχές Αθήνα, Πειραιά, Προάστια, όπου παραδίδουμε με δικά μας μέσα και αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.
      Για τις παραδόσεις που γίνονται από εμάς το κόστος αντικαταβολής είναι δωρεάν.

      Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στη σελίδα “Πληρωμές & Ασφάλεια“.

      Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

      Αλλαγή των προϊόντων μιας παραγγελίας ή ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο στην περίπτωση που δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή της.

      Παρακαλούμε, να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας ώστε να μην ξεκινήσουμε τη διαδικασία αποστολής.

      Επικοινωνήστε μαζί μας

        Όνομα

        Email

        Μήνυμα



        Τι γίνεται αν παραλάβω κατεστραμμένα προϊόντα;

        Αν κατά τη μεταφορά παρουσιαστούν ζημιές στα προϊόντα  και μετά από συνεννόηση με τη μεταφορική εταιρεία αναλαμβάνουμε τη διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασής τους, αναλαμβάνοντας και όλα τα έξοδα επιστροφής και αποστολής.

        Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στη σελίδα “Πολιτική Επιστροφών“.

        Επικοινωνήστε μαζί μας

          Όνομα

          Email

          Μήνυμα



          Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα;

          Αν θέλετε να επιστρέψετε προϊόντα αυτό πρέπει να γίνει κατόπιν συνεννόησης.

          Το κόστος των μεταφορικών σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής από και προς εμάς το επιβαρύνεστε εσείς.

          Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές που αφορούν:

          • Κάρτες δώρου, θεματικά πακέτα, προϊόντα σε προσφορά, τρόφιμα, παραγγελίες σε περιοχές που παραδίδουμε με δικά μας μέσα.

          Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με τον ίδιο τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε (card refund, bank deposit, paypal account refund).

          Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στη σελίδα “Πολιτική Επιστροφών“.

          Πώς γίνεται επιστροφή χρημάτων;

          Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με τον ίδιο τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε (card refund, bank deposit, paypal account refund).

          Τι είναι οι ``Πόντοι Επιβράβευσης``;

          Είναι ο τρόπος να σας δείξουμε την εκτίμηση μας και να σας ανταμείψουμε για την προτίμησή σας στο greekbeershop.

          Για κάθε ευρώ αγορών, ένας πολύτιμος πόντος επιβράβευσης, προστίθεται στον λογαριασμό σας και μπορείτε να τον εξαργυρώσετε κατά την ολοκλήρωση της επόμενης κιόλας παραγγελίας σας.

          Προσθέστε προϊόντα στο καλάθι και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
          Στη σελίδα “ΤΑΜΕΙΟ” θα δείτε τους Πόντους Επιβράβευσης που έχετε συγκεντρώσει.

           

          Τα βραβεία όμως δε σταματούν εδώ…αξιολογήστε την μπύρα που αγοράσατε και ένας ακόμα πόντος θα γίνει δικός σας.

          *Η εξαργύρωση “Πόντων Επιβράβευσης”  δεν ισχύει για τους πελάτες χονδρικής.
          Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.

          Πώς εξαργυρώνω ένα Εκπτωτικό Κουπόνι;

          Για να εξαργυρώσετε ένα εκπτωτικό κουπόνι ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

          • Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε στο Καλάθι
          • στη σελίδα “ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
          • ή στη σελίδα “ΤΑΜΕΙΟ
          • πληκτρολογήστε τον κωδικό κουπονιού στο ανάλογο πλαίσιο
          • πατήστε “ΧΡΗΣΗ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ”.

          Το ποσό έκπτωσης του κουπονιού θα αφαιρεθεί αυτόματα από το σύνολο της παραγγελίας σας εφόσον το κουπόνι σας είναι συμβατό με τα προϊόντα που επιλέξατε.

          Προχωρήστε στην “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.

          Μπορώ να χαρίσω δωροεπιταγή σε ένα αγαπημένο πρόσωπο;
          Χαρίστε μια Κάρτα Δώρου από το greekbeershop!

          ``Μυήστε`` τους αγαπημένους σας στην Ελληνική Μπύρα!

          Επιλέξτε το ποσό δωροκάρτας, προσθέστε το email του παραλήπτη και ολοκληρώστε την αγορά!

          Αφήστε τους ίδιους να επιλέξουν τις μπύρες που επιθυμούν!



          Η συναλλαγή ολοκληρώνεται σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον.

          … δείτε περισσότερα!

          Έλαβα στο email μου έναν κωδικό ``Κάρτας Δώρου`` ... τι κάνω;

          Κάποιος που σας αγαπάει σάς έχει στείλει μία δωροεπιταγή από το greekbeershop!

          Η διαδικασία είναι απλή:

          • Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε στο Καλάθι
          • στη σελίδα “ΤΑΜΕΙΟ” πατήστε “Εφαρμογή δωροκάρτας
          • πληκτρολογήστε τον κωδικό της κάρτας δώρου  (αναγράφεται στο email) στο πλαίσιο που μόλις άνοιξε
          • και πατήστε “ΕΦΑΡΜΟΓΗ”.

          Το ποσό της δωροκάρτας  θα αφαιρεθεί αυτόματα από το σύνολο της παραγγελίας σας.

          Προχωρήστε στην “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.

          Είναι δυνατή η έκδοση τιμολογίου;

          Στα “Στοιχεία Χρέωσης” πριν την “Αποστολή της Παραγγελίας” επιλέξτε “Τιμολόγιο“.

          Μετά θα πρέπει να εισάγετε τον ΑΦΜ, τη ΔΟΥ, τη Δραστηριότητα και την Επωνυμία σας ώστε να εκδοθεί τιμολόγιο (και όχι Απόδειξη Λιανικής) για τα προϊόντα που θα αγοράσετε.

          Μπορώ να κάνω αγορές σε τιμές χονδρικής;

          Εάν έχετε Κατάστημα Εστίασης, Μπαρ, Καφέ, Τουριστικό Κατάλυμα, ή Κατάστημα Μικρής Λιανικής και θέλετε να εντάξετε τις Ελληνικές Μικροζυθοποιίες στο μενού ή στα ράφια του καταστήματός σας, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και εγγραφείτε στις υπηρεσίες για Επαγγελματίες του GreekBeerShop.


            Όνομα Υπεύθυνου

            Email

            Τηλέφωνο

            ΑΦΜ

            Είδος επιχείρησης

            Μήνυμα

            Συναινώ στην εγγραφή της επιχείρησης στους πελάτες χονδρικής πώλησης



            *Η αίτησή σας θα επεξεργαστεί εντός 24 ωρών.

            Οι παραγγελίες παραδίδονται στο κατάστημά σας αν πρόκειται για την Αθήνα, τον Πειραιά & τα Προάστια ή στη μεταφορική εταιρεία που εσείς συνεργάζεστε για την υπόλοιπη Ελλάδα.